fredag 11 april 2014

Inköp Citigroup och Amhult 2



Igår passade jag på att öka i både Citigroup och idag i Amhult 2.

Citigroup är pressad för tillfället och jag fyllde på med ytterligare ett antal aktier. Jag behåller likvider om kursen skulle sjunka ytterligare. Jag har skrivit en hel del om bolaget och caset består. Läs här bl.a.

Amhult 2 ökade jag i idag. Jag medverkade på bolagsstämman igår och var mycket nöjd med vad jag såg och hörde.

En längre genomgång av mina reflektioner från årsstämman kommer imorgon eller på söndag.

Kort kan jag sammanfatta stämman med att det som sas förstärkte min bild av att bolaget är på mycket god väg att bli något riktigt bra.

Nu blir det en weissbier och soffan.

Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Ökade också i Citigroup igår, så Citigroup seglade upp som portföljens näst största innehav (efter industrivärden) så nu kommer jag lugna mig lite med Citigroup en stund :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli intressant att följa om vi gjort rätt som lagt rätt stora pengar i bolaget!

      Radera
  2. Får man fråga för hur mycket du köpte Citigroup resp Amhult2 för? Trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1000 Amhult 2 och 50 st Citigroup.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...