lördag 25 januari 2014

ägamintid anpassar sig till verkligheten och börjar twittra

Jag hade inte, fram till igår, satt mig in i twitter och hur det fungerar. Klockan 22.00 eller där om kring fick jag den briljanta idén att jag ska börja twittra.... Om den briljanta idén väcktes av att jag druckit ett par öl låter jag vara osagt. Men kanske är det så kreativiteten kommer fram? :)

Hur som helst så skapade jag ett konto vilket tog mig ca 2 minuter. Mycket enkelt. Det tog mig sedan ca 30 minuter att inse att twitter är intressant och ett trevligt verktyg. Nu testar jag under en period och utvärderar sedan om det är något för mig eller inte.

Det känns bra att ta ett steg in i framtiden och kommunicera på ett modernt sätt.

Om ni är intresserade av att följa mig så hittar ni mig här @agamintid

Trevlig helg

ägamintid

8 kommentarer:

  1. Ja det är underligt hur de bästa ideerna kommer till en på antingen fredags- eller lördagskvällar. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det... :) Tänk om man kunde vara lika kreativ på jobbet.

      Radera
  2. Vad är det med Twitter och din stavning? "Anpassar till verkligen"? :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, editerade nu... Har inte lyckats skriva ett rätt sedan jag började med twitter :)

      Radera
  3. Så du tror att Twitter är verkligheten.......grattis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Tack för gratulationen!

      Förstår att du är ironisk.

      Frågan är om min rubrik är ironisk också?.......hmmm....

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...