fredag 22 november 2013

Uppdatering angående Trustbuddy

Inga pengar har kommit än från Trusbuddy. Det visade sig efter lite mailväxling med Trustbuddy att de har försökt nå mig per mail och telefon men jag har av någon anledning missat detta.

Jag måste skicka in lite uppgifter till dom sen ska pengarna betalas ut.

Således förväntar jag mig att få ut pengarna inom kort och jag kommer att meddela detta på bloggen.

Det har varit rätt mycket den senaste tiden med nytt jobb, familjen och en hel del annat. Det är nog anledningen till att jag inte haft koll på mitt uttag från Trustbuddy...

Trevlig kväll!

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken intresant blogg du har! (Jag har precis börjat läsa den).
    Jag lade in en mera allmän kommentar om sparande i går efter "Ekonomiska reflektioner från mitt nya jobb".
    Tyck gärna till om den!

    M.V.H.
    Arbetaren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska läsa den och återkommer med ett svar. Tack, kul att bloggen uppskattas!

      Radera
  2. Skönt att höra att dom inte är helt ute och cyklar vilket jag tolka det som i början när du inte fick dina pengar.
    Från det ena till det andra, vad tror du om Realty Income nu?
    Känns som det vore en fin nivå att köpa in sig på.
    Äger förövrigt ARCP,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte tittat något på O då jag anser ARCP vara lägre värderad. Men risken är högre i ARCP. De köper ju bolag till höger och vänster så man får avvakta och se hur de kan hantera sina megaförvärv.

      Radera
    2. Ja upp till bevis för ARCP, blir spännande att följa med på den resan. Kan dock vara en bra tid att expandera nu.
      Jag försöker ju bygga en långsiktig portfölj även om det blir en del byten ibland, när jag ser O och deras underbara historik så känns det nästan som man kan köpa bolaget idag och äga det tills man ligger i graven och fram till dess plocka in en del pengar.
      // C

      Radera
  3. Hej!

    Har du fått ut alla dina pengar av Trustbuddy nu?

    SvaraRadera
  4. Jag är också intresserad av samma fråga som ovanstående. Fick du ut alla dina pengar tillslut?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...