lördag 23 mars 2013

Snåljåpen.se

Jag har lagt till ytterligare en blogg in min blogglista. Den här gången är det bloggen snåljåpen.se.

Olle, som driver bloggen, skriver mycket bra och har ett mycket trevligt sätt att uttrycka sig på.

Bloggen liknar till viss del min egen med en blandning av aktieidéer, sparande, karriär och privatekonomi.

Jag får passa på att gratulera till ditt nya jobb, vi lyckades med bedriften att byta jobb samtidigt. Nu återstår att se vem som är kvar längst! :)

Länk till bloggen snåljåpen.se

ägamintid

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Jo man tackar ja :).
    Fick rejäl trafik igår kväll och förhoppningsvis leder det till att iallafall någon intresserar sig!

    Tackar så mycket!

    Mvh,
    Snåljåpen

    SvaraRadera
  3. Tjena,

    Verkar ha blivit knas när jag flyttade till wordpress, numera så uppdateras inte bloggers bloggrullar som dem ska. Har du lust att ta bort mig från din lista och lägga till mig på nytt? Använd då feedburner-adressen så ska det fungera bättre! http://feeds.feedburner.com/snaljapen

    Tack på förhand!

    Mvh,
    Snåljåpen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...